مصاحبه آرشیو خبر ها
او شاید وارث من باشد

او شاید وارث من باشد

روبرتو کارلوس ستاره ی اسبق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل در جدید ترین مصاحبه ی خود به الکس ساندرو خرید جدید تیم یووه اشاره کرده و او را خریدی شایسته نام برده است.

کارلوس در این باره گفت:" حقیقت دارد ، او شبیه من است و اگر به همین شکل ادامه دهد می تواند وارث من باشد. خواهید دید ، او شما راضی خواهد کرد.او پسر فوق العاده ای ست و بسیار هوشیاراست.من بازی های او را چند بار دیده ام ، وقتی برای تیم ملی و پورتو بازی می کرد "

" او تکنیکی است ، یک دفاع کنار مدرن است و کسی که هم می تواند دفاع کند و هم حمله . در برزیل او با من مقایسه می شود و اگر راستش را بخواهید شباهت هایی بین خودم و او می بینم "

" او مثل من شوت نمی زند ، اما این به این خاطر است که افراد کمی مثل من شوت می زنند. در باقی چیزها ما اشتراکات گوناگونی داریم "

" در واقع باید بپذیرم که الکس ساندرو سانترهای دقیق تری نسبت به من ارسال می کند و این یکی از ویژگی های اوست "

" سانترهای او تقریبا همیشع روی سر مهاجم هاست ، این یک مزیت فوق العاده برای موراتا و مانزوکیچ است. الکس ساندرو قطعا مدافع کناری است که برای پاس گل دادن ساخته شده است ! "

" علت اینکه تیم ملی دعوت نمی شود ساده است.ما بازیکنان بسیار با کیفیتی در آن پست داریم ، مثل مارسلو در رئال مادرید و فلیپه لوییز در اتلتیکو "


" الکس ساندرو در زمانی که در پورتو بود پیشرفت کرده است و هم حالا در یوونتوس می تواند بیشتر رشد کند "

" و هم چنین یووه ، در کنار اینتر،میلان ، رئال مادرید و بارسلونا ، یکی از پرمخاطب ترین تیم ها در برزیل است. همه بازی های بیانکونری را دنبال خواهند کرد.

اگر شما در این باشگاه ها خوب کار کنید ارزش شما باز هم بالاتر خواهد رفت "


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: